Prematurföreningen Gävleborg

• Prematurföreningen Gävleborg

sv_prem_logo_gavleborg

Gävleborg

Vi bildades den 18 september 2014 som en lokalförening under Svenska Prematurförbundet.

Tyvärr klarade vi inte att hålla föreningen levande varför den nu är nedlagd.

Lokalföreningen fyllde dock en viktig funktion för de för tidigt födda som bodde i Gävle med omnejd. Egentligen ändå från Stockholm till Umeå.

Så, om du är intresserad av att starta en ny lokalförening, kanske i samarbete med Uppsala eller Hudiksvall - hör av dig till kansliet@prematurforbundet.se!

Ny styrelse sökes till Lokalföreningen i Gävleborg!

Hej! Vår lokalförening i Gävleborg står utan styrelse! :-(( Om vi inte hittar någon/några som kan ta över inom kort måste föreningen läggas ner. Är du någon som bor i Gävleborgs Län som vill hjälpa till och hålla föreningen levande eller känner du någon som kan. Kontakta oss så snart som möjligt på kansliet@prematurforbundet.se

Glöm inte att anmäla er till ”Hur en liten röst får stort gehör”!

Nu på måndag 17 November är det dags för våra stora seminarier i Stockholm och Göteborg "Hur en liten röst får stort gehör" tillsammans med Lilla Barnets Fond Det finns fortfarande platser kvar, men glöm inte att anmäla er för att försäkra er om att ni får plats. Vi tar emot anmälningar

Inbjudan till ”Hur en liten röst får stort gehör” 17/11

Hej! Nu är det äntligen dags för Världsprematurdagen 2014! I år blir den större än någonsin med två stora seminarier i Stockholm och Göteborg och två seminarier i Umeå och Helsingborg! (inbjudan till de två mindre seminarierna kommer snart och läggs upp på respektive hemsida) Inbjudan Världsprematurdagen 2014 "Vart tionde barn som föds

Föräldrafika Gävle