Prematurföreningen Västerbotten

• Prematurföreningen Västerbotten

sv_prem_logo_vasterbotten

Västerbotten

Välkomna till Prematurföreningen Västerbottens hemsida. Här kan du hitta information om våra lokala aktiviteter och läsa om oss. Vi är ett glatt gäng som brinner för de för tidigt födda barnens rättigheter och för att deras familjer ska må bra. Vill du hjälpa till eller bara komma på våra evenemang, maila till Agnes Grape-Nutti på puzz_kram@hotmail.com

Glöm inte att anmäla er till ”Hur en liten röst får stort gehör”!

Nu på måndag 17 November är det dags för våra stora seminarier i Stockholm och Göteborg "Hur en liten röst får stort gehör" tillsammans med Lilla Barnets Fond Det finns fortfarande platser kvar, men glöm inte att anmäla er för att försäkra er om att ni får plats. Vi tar emot anmälningar

Inbjudan till ”Hur en liten röst får stort gehör” 17/11

Hej! Nu är det äntligen dags för Världsprematurdagen 2014! I år blir den större än någonsin med två stora seminarier i Stockholm och Göteborg och två seminarier i Umeå och Helsingborg! (inbjudan till de två mindre seminarierna kommer snart och läggs upp på respektive hemsida) Inbjudan Världsprematurdagen 2014 "Vart tionde barn som föds

Föräldrafika UMAS