19/3 2017 Årsmöte och föreläsning om ätovilja | Stockholm

sv_prem_logo_stockholm

Välkommen till Prematurföreningen Stockholms årsmöte 2017!
Prematurföreningen Stockholms medlemmar kallas till årsmöte den 19 mars 2017. I samband med årsmötet bjuder vi även in till en föreläsning om Ätovilja, föreläsare är Michaela Hager Budny, PsyD Legitimerad Psykolog. Du som inte är medlem är givetvis också välkommen till föreläsningen!

Datum: Söndagen den 19 mars 2017
Dörrarna öppnas 14:45, vi bjuder på kaffe/te och något gott i samband med att vi startar dagens program.
Tid:     Föreläsning kl: 15:00
Årsmöte kl: 16:00.
Preliminärt uppskattar vi att årsmötet avslutas senast 17:00. Konstituerande sammanträde sker direkt efter årsmötet.
Plats : Karolinska Sjukhuset, Huddinge. Lokal meddelas i den bekräftelse du får när du anmält dig.
Pris: Föreläsning kostar 100 kr för icke medlemmar. Endast kontant betalning. Gratis för medlemmar.
Anmälan: Senast måndagen den 13 mars 2017, skicka anmälan till info@prematur.nu.

Vi ser gärna att fler medlemmar vill engagera sig både i styrelsen eller kanske vid speciella aktiviteter. Hör gärna av dig till oss via epost: info@prematur.nu om intresse finns. Vi vill också uppmana er att meddela en e-postadress så vi kan nå er snabbare och smidigare med information, inbjudningar till aktiviteter med mera. Varmt välkomna! /Styrelsen
Följ oss för att få de senaste uppdateringarna och ge fler en chans att hitta till oss! Hemsida: www.prematurforbundet.se/stockholm/ Facebook: ”Prematurföreningen Stockholm” Instagram: ”@prematurforeningen_stockholm” Twitter: ”@prematurSTHLM”