31/3- 2020 Årsmöte | Prematurföreningen Stockholm

Välkommen till Prematurföreningen Stockholms årsmöte!

Prematurföreningen Stockholms medlemmar kallas till årsmöte den 31mars 2020. För att inte bidra till smittspridningen genomför vi årets möte på distans. Tidigare år har vi bjudit på fika och fått en chans att träffas, men hoppas vi ses senare under året under någon av våra andra aktiviteter istället när läget med Covid-19 stabiliserats.

Datum: Tisdagen den 31 mars 2020
Tid: 20:00 mötet beräknas genomföras på upp emot en timme.
Plats: Distans. Instruktioner för deltagande skickas i samband med bekräftelse av anmälan (skickas manuellt).
Anmälan: Senast måndagen den 30 mars 2020, skicka anmälan till anmalan@prematur.nu.

Ju fler vi är – desto mer kan vi åstadkomma!
Vill du vara med och göra skillnad, i styrelsen, inför aktiviteter och arrangemang eller som fikaförälder (som fikaförälder håller du avdelningsfika på neo)? Maila oss (info@prematur.nu)!

Vi vill även passa på att påminna om att kontakta medlemsregister@prematurforbundet.se vid adressbyte då registret dessvärre inte uppdateras automatiskt.

Här hittar ni oss!
Hemsida: www.prematurforbundet.se/stockholm/
Facebook: ”Prematurföreningen Stockholm”
Instagram: ”@prematurforeningen_stockholm”