Nu startar Prematurföreningen Värmland!

Vi är otroligt glada över att meddela att Värmland i dagarna får en egen lokalförening!
Det är fantastiskt många som nappat på vårt koncept att, med hjälp av vårt start-kit, bilda en egen lokalförening som kan arbeta med föräldrastöd, insamlingar och andra aktiviteter lokalt på sin ort!
Det visar hur många som känner ett engagemang, och eftersom föreningen är en del av Prematurförbundet kan vi också visa politiker och beslutsfattare hur många vi är som bryr oss om de allra minsta. Engagemanget får genom oss en röst, och syns!!!

Håll utkik framöver så kommer ni snart hitta Prematurföreningen Värmlands nya hemsida och deras aktiviteter.

Kontakt för Prematurföreningen Värmland är Kimberly Larsson.

Vill ni redan nu bli medlemmar?

Om du är förälder eller själv för tidigt född, SMS:a till 72 456: PREMATUR BARN pers.nr. så blir du automatiskt medlem i den lokalförening du bor närmast.
Om du vill bli stödmedlem: PREMATUR STÖD pers.nr.

Båda medlemskapen kostar 250 kronor och nu blir du även medlem 2015 på köpet.

Välkomna!

Prematurförbundet