27/11-16 Julklappsinslagning Stockholm – Hjälp oss slå in paket till barnen på neo!

Hej!
Söndagen den  27/11 slår vi in julklappar till alla barn som ligger på neonatalavdelningarna i Stockholm. Kom och hjälp oss!

Vi kommer vara i lekterapins lokaler på Sachsskas Barnsjukhus där alla barn kan leka. Vi bjuder på kaffe och bulle. Och självklart, trevligt prat!

Lekterapin finns på 0-plan i korridoren mellan A- och B-hissarna, Sachsska barnsjukhuset.
Datum: Söndagen, 27 November 2016
Tid: kl 14:00 – 16:00
Plats: Lekterapin, Sachsska barnsjukhuset

Anmäl dig senast den 20 november via anmalan@prematur.nu. Märk gärna mailet med ”Julklappsinslagning” eller liknande. Vi behöver veta antal vuxna, barn samt om det finns några allergier.

Hoppas vi ses :-)
Välkommen!

Förra året fick vi många frågor om att köpa mjukdjur och ta med sig till inslagningen, vi uppskattar verkligen tanken men vi köper in alla små mjuka kompisar från samma ställe för att säkerställa att det räcker till alla barn. Om du vill bidra, får du gärna donera en slant för att hjälpa oss med inköpskostnaden till Pg 434 43 34 – 0. Märk donationen med texten ”julklapp” så öronmärker vi pengarna. Om du önskar ett gåvobevis, hör av dig innan du gör överföringen – kanske är det julklappen för den som redan har allt!

Epost: info@prematur.nu
Följ oss på,