Personalrepresentant sökes! Stockholm

Hej!
I mars är det dags för årsmöte och vi söker dig som vill vara personalrepresentant i Prematurföreningen Stockholms styrelse.

Sedan 2013 är vi en lokalförening under Svenska Prematurförbundet, men har varit verksamma sedan 1991. Vi brinner för att situationen för de för tidigt födda och och deras familjer och anhöriga ska bli så bra som möjligt. Vi vill att alla som berörts av prematuritet ska känna sig välkomna som medlemmar till oss!

Vi anordnar aktiviteter för föräldrar inneliggande på neo, föreläsningar, familjeaktiviteter, träffar för prematurföräldrar och prematurfödda (med mera). (Kalendarium hittar du; här)

Vi söker nu dig som kan och vill bidra med personalperspektivet i styrelsen!
För mer information och intresseanmälan – maila oss: info@prematur.nu

Epost: info@prematur.nu
Följ oss på,
Facebook: Prematurföreningen Stockholm
Instagram: Prematurföreningen_Stockholm
Twitter: @PrematurSTHLM

Author:

Ordförande i Prematurföreningen Stockholm, tidigare var jag ledamot (2014-2016), född i vecka 24+1. Kontakt, theres_belt@msn.com eller 0736605463

2 Responses to “Personalrepresentant sökes! Stockholm”

written by sylvie Hermodsson -Renard On 28 februari 2016 Svara

Hej,
Jag skulle vara hedrad att representera Prematurföreningen ! Jag tillhör gamla 5F (föräldrar förening för förtidigt föda barn ) som bildades i Uppsala på mitten av 80 talet och blev också den första som ”importerade” Känguru metoden ” i UAS med Prof.Gunnar Sedin support….. Min son föddes vecka 29 för 30år sen , han gifte sig föra sommaren……..
Sylvie Renard Hermodsson
Järlastigen 5F
13152 Nacka-Strand

written by Theres Belt On 28 februari 2016 Svara

Tack för ditt meddelande! Jag kontaktar dig via mailen du lämnat under kvällen (2016-02-28).
Med vänliga hälsningar,
Theres Belt, ledamot Prematurföreningen Stockholm