20/9 Picknick i hagaparken | Stockholm

Välkommen till Prematurföreningen Stockholms picknick!

Söndagen 20 september kl. 14:00 träffas vi i Hagaparkens södra del, nära tennisbanorna, på den stora gräsplanen. Styrelsen hänger upp ballonger så ni hittar. Vi passar på att knyta nya kontakter eller återfinner en ”kuvösgranne” och får förhoppningsvis en givande och trevlig eftermiddag. Alla tar med sig det ni vill äta och dricka. Om vädret tillåter så grillar vi korv. Den som vill kan gå en liten tipspromenad.

Anmäl dig senast 19 september till: anmalan@prematur.nu. Meddela hur många barn och vuxna som kommer.

Hur hittar jag till Hagaparken?

Flera bussar stannar vid Haga Södra. Andra busslinjer går till Karolinska Sjukhuset eller Norrtull då har man ca 5 minuters gångväg till Hagaparken. Parkeringsplatser finns vid Karolinska, Hagaterminalen och några få vid tennisbanorna.

Har ni gått vilse?

Ring Theres: 073660546

Hoppas vi ses!

p.s bjud gärna in era neo-vänner till eventet, men be dem att anmäla sig så vi vet hur många som kommer!

____

Datum: Söndagen 20 september

Picknick från 14:00 (ni stannar så länge som ni vill.)

Plats: Hagaparken, södra sidan.

Epost: anmalan@prematur.nu Meddela: Antal barn och vuxna som kommer.

___

Den 17 varje månad har vi prematurträffar, tills vidare sker dessa på distans. Tiderna hittar du bland annat på vår facebooksida och hemsidan (https://prematurforbundet.se/stockholm/)

Varmt välkomna önskar styrelsen

Epost: info@prematur.nu